Klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Karantino laikotarpiu klientus aptarnausime nuotoliniu būdu.

Klientų aptarnavimo centras karantino metu klientus konsultuos nuotoliniu būdu – telefonu +370 5 236 2723 arba el. paštu life@bonumpublicum.lt (pirmadienį-ketvirtadienį 8.00-17.00 val., penktadienį 8.00-16.00 val.).

Šiuo laikotarpiu pagrindiniame bendrovės skyriuje Vilniuje, Laisvės pr. 3, bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai dėl paslaugų, kurių nėra galimybės suteikti nuotoliniu būdu. Išankstinė registracija priimama Klientų aptarnavimo centro telefonu +370 5 236 2723 arba el. paštu life@bonumpublicum.lt. Kiti „Bonum Publicum“ skyriai šiuo laikotarpiu klientų neaptarnaus.

Bendrovės darbuotojai maloniai prašo nevykti į skyrių, jei per pastarąjį mėnesį grįžote iš bet kurios užsienio valstybės ar buvote artimame sąlytyje su patvirtintu ar tikėtinu COVID-19 atveju, arba jei jaučiate ūmios kvėpavimo takų infekcijos požymius (karščiavimą, kosulį, gerklės skausmą, apsunkintą kvėpavimą), bei ragina naudotis internetu ar telefonu.

Primename, kad klientai savo draudimo sutarties informaciją gali rasti www.bonumpublicum.lt skyrelyje „Savitarna“, kur taip pat greitai ir patogiai galima pateikti užklausas, peržiūrėti galiojančių sutarčių duomenis ir metines ataskaitas, pasitikrinti sumokėtas draudimo įmokas ir išmokėtas draudimo išmokas, pateikti investavimo krypčių keitimo prašymus, atnaujinti kontaktinę informaciją ir daugiau.

Atsiprašome už nepatogumus ir linkime būti sveikais!